Переглянути всі підручники
<< < 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 > >>

 

Себе судити набагато важче, ніж інших. Та й диваки оці дорослі! Серед людей також самотньо. Ти назавжди береш на себе відповідальність за тих, кого приручив. Я ж відповідаю за ту квітку. У кожної людини свої зорі. 3. Складіть і заповніть таблицю за такими рубриками: герої твору; їхні життєві цінності. 1. Випишіть із тексту цитати про те, які відкриття зробив для себе маленький принц, і які — льотчик. Підготуйте усну розповідь на тему «Які я зробив відкриття після читання «Маленького принца» Антуана де Сент-Екзюпері». 2. Накресліть схему подорожей маленького принца Всесвітом. 3. Складіть власний розділ до казки «Маленький принц». Проілюструйте його малюнками. 4. Напишіть твір-роздум на одну з тем: «Моя планета», «Мій маленький принц». Запитання й завдання до розділу «Людина та її світ» 1. Як ви розумієте назву розділу «Людина та її світ»? Замініть слово світ синонімом. 2. Опишіть світ маленького принца з казки-притчі Сент-Екзюпері та світ Тома з новели Бредбері. Чим ці світи подібні і чим відмінні? 3. У якому оточенні перебувають обидва хлопчики? Як довкілля впливає на них? Уявіть, які відкриття зробив би маленький принц, якби став героєм новели Бредбері «Усмішка». 4. Кого з героїв казки-притчі Сент-Екзюпері міг би «приручити» Том? Поясніть свій вибір. Чи зміг би Том наблизитися до світу маленького принца? 5. Чи дають Сент-Екзюпері та Бредбері відповіді на запитання, якими повинні бути людина та світ? Обґрунтуйте свою думку.

 

Переглянути всі підручники
<< < 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 > >>
Hosted by uCoz