|
|
Себе судити набагато важче, ніж інших. Та й диваки оці дорослі! Серед людей також самотньо.
Ти назавжди береш на себе відповідальність за тих, кого приручив. Я ж відповідаю за ту квітку. У кожної людини свої зорі.
3. Складіть і заповніть таблицю за такими рубриками: герої твору; їхні життєві цінності.
1. Випишіть із тексту цитати про те, які відкриття зробив для себе маленький принц, і які — льотчик. Підготуйте усну розповідь на тему «Які я зробив відкриття після читання «Маленького принца» Антуана де Сент-Екзюпері».
2. Накресліть схему подорожей маленького принца Всесвітом.
3. Складіть власний розділ до казки «Маленький принц». Проілюструйте його малюнками.
4. Напишіть твір-роздум на одну з тем: «Моя планета», «Мій маленький принц».
Запитання й завдання до розділу
«Людина та її світ»
1. Як ви розумієте назву розділу «Людина та її світ»? Замініть слово світ синонімом.
2. Опишіть світ маленького принца з казки-притчі Сент-Екзюпері та світ Тома з новели Бредбері. Чим ці світи подібні і чим відмінні?
3. У якому оточенні перебувають обидва хлопчики? Як довкілля впливає на них? Уявіть, які відкриття зробив би маленький принц, якби став героєм новели Бредбері «Усмішка».
4. Кого з героїв казки-притчі Сент-Екзюпері міг би «приручити» Том? Поясніть свій вибір. Чи зміг би Том наблизитися до світу маленького принца?
5. Чи дають Сент-Екзюпері та Бредбері відповіді на запитання, якими повинні бути людина та світ? Обґрунтуйте свою думку.
|
|