Переглянути всі підручники
<< < 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 > >>

 

Запитання й завдання
1. Хто такий маленький принц? Який вигляд мав хлопчик, коли льотчик уперше побачив його? Чому автор назвав малюка принцом? Якими ри­сами характеру наділив його? 2. Яким ви уявляєте льотчика? Опишіть його. Чому маленький принц подружився з ним? 3. Складіть цитатний план першого і другого розділів казки-притчі. Зверніть увагу на призначення авторських малюнків. Перекажіть за ци­татним планом обидва розділи. 4. Як склалися взаємини маленького принца і квітки? Чого навчає ця історія? 5. Яких висновків дійшов маленький принц під час зустрічей із мешкан­цями астероїдів? Усно опишіть одну з планет. 6. Як вплинуло на героя перебування на Землі? Обґрунтуйте свою думку цитатами з твору. 7. Для чого маленький принц дозволив змії укусити себе? Перечитайте уважно закінчення казки-притчі і поміркуйте, що сталося з маленьким принцом. Чи допомагають малюнки зрозуміти фінал твору? 8. Пригадайте, що таке алегорія. З'ясуйте алегорію образів казки: джунглі, квітка, баобаби, король, ділок, ліхтарник, географ, гадюка, лис, криниця, зорі тощо. 9. Перечитайте виділені в тексті метафоричні вислови. Як ви їх ро­зумієте? Навіщо людям когось «приручати»? 10. Пригадайте головні ознаки притчі. Знайдіть їх у творі Сент-Екзюпері. Доведіть, що «Маленький принц» — притча. 1. Наведіть приклади життєвих цінностей, втілених у казці. Як їх ро­зуміють маленький принц, лис, мешканці астероїдів, льотчик? 2. Сент-Екзюпері попереджає читача: «Я не хочу, щоб мою казку читали для розваги*. З якою метою вона написана? 3. Казку «Маленький принц» називають «мудрою». Яку мудрість відкри­ла для вас ця казка? і,, 4. Поміркуйте, як казка характеризуелвого автора. Якою він був люди­ною? Що цінував у людях? Що його засмучувало? Що спільного у харак­терах маленького принца і творця цього художнього образу? 5. Поміркуйте, чому льотчик Сент^Екзістері у тривожні часи війни далеко від рідної Франції написав казку про маленького принца. Що спо­нукало його до цього? 6. Прочитайте присвяту-передмову до «Маленького принца». Як ви її розумієте? У чому полягає глибина змісту твердження: «Усі-бо дорослі спершу були дітьми, тільки мало хто з них про те пам'ятає»? 1. Назвіть художній образ, який відповідає поданим словам і словосполу­ченням: самотність, дитяча мрія, істина, життя, краса, сподівання на краще. Поясніть свій вибір. 2. Прочитайте подані вислови. Кому з героїв твору вони належать? Причепурився сам уранці, причепури гарненько і свою планету. Намислив іти, то йди. Вода буває потрібна й серцю. Діти! Стережіться баобабів. Ми пишемо про те, що одвічне.

 

Переглянути всі підручники
<< < 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 > >>
Hosted by uCoz