|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розгляньте фото письменника й складіть його словесний портрет, використовуючи запропоновані вирази: я пригадую, як... , ніколи не забуду... , сумно читати... , бачу на фото... , уявляю його... .
1. Що таке притча? Назвіть її головні ознаки.
2. Позначте на контурній карті світу країни, у яких побував Сент-Екзюпері.
|
|
|
Під час читання «Маленького принца» потрібно простежувати не лише ланцюг подій, а передусім — розвиток метафор, виділених в тексті напівжирним шрифтом. Вони є ключем до розуміння головних життєвих проблем, над якими розмірковує автор.
|
|
|
|
|
|
МАЛЕНЬКИЙ ПРИНЦ
З малюнками автора (Скорочено)
Даруйте мені, дітки, що я присвятив цю книжку дорослому. У мене дуже поважне виправдання: той дорослий — мій найкращий приятель. Є й друге виправдання: той дорослий може зрозуміти все на світі, навіть дитячі книжки. І нарешті третє: дорослий живе у Франції, зазнає там голоду й холоду. Йому так треба, щоб його хтось потішив. Та коли все це не може виправдати, то я згоден присвятити оцю книжечку тому хлопцеві, яким був колись мій дорослий приятель. Усі-бо дорослі спершу були дітьми, тільки мало хто з них про теє пам'ятає. Отож, я виправлю присвяту:
Леонові Верту, коли він був маленьким І
Коли мав я шість років, у книжці під назвою «Билиці» — там про тропічні ліси розповідалося — побачив якось химерний малюнок. На малюнку здоровезний удав ковтав якогось хижака. Ось копія того малюнка.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|