Переглянути всі підручники
<< < 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 > >>

 

Розгляньте фото письменника й складіть його словесний портрет, вико­ристовуючи запропоновані вирази: я пригадую, як... , ніколи не забуду... , сумно читати... , бачу на фото... , уявляю його... . 1. Що таке притча? Назвіть її головні ознаки. 2. Позначте на контурній карті світу країни, у яких побував Сент-Екзюпері.
Під час читання «Маленького принца» потрібно простежувати не ли­ше ланцюг подій, а передусім — розвиток метафор, виділених в тексті напівжирним шрифтом. Вони є ключем до розуміння головних життєвих проблем, над якими розмірковує автор.
МАЛЕНЬКИЙ ПРИНЦ З малюнками автора (Скорочено) Даруйте мені, дітки, що я присвятив цю книжку дорослому. У мене дуже поважне виправдання: той дорослий — мій найкращий приятель. Є й друге виправдання: той дорослий може зрозуміти все на світі, навіть дитячі книж­ки. І нарешті третє: дорослий живе у Франції, зазнає там голоду й холоду. Йому так треба, щоб його хтось потішив. Та коли все це не може виправдати, то я згоден присвятити оцю книжечку тому хлопцеві, яким був колись мій дорослий приятель. Усі-бо дорослі спершу були дітьми, тільки мало хто з них про теє пам'ятає. Отож, я виправлю присвяту: Леонові Верту, коли він був маленьким І Коли мав я шість років, у книжці під назвою «Билиці» — там про тропічні ліси розповідалося — побачив якось химерний малюнок. На малюнку здоровезний удав ковтав якогось хижака. Ось копія того малюнка.

 

Переглянути всі підручники
<< < 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 > >>
Hosted by uCoz