|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Що зробив Прометей для людей? До яких хитрощів він удався під час укладання угоди між богами й людьми? Як Зевс помстився людям?
4. З якою метою Прометей таємно проник до Зевсового палацу? Хто допоміг йому в цьому?
5. Як змінилося життя людей після того, як Прометей подарував їм вогонь?
6. Яке покарання вигадав Зевс для Прометея? Хто виконував наказ верховного бога? Поясніть поведінку Гефеста, використовуючи цитати з міфу.
7. Хто співчував Прометею? Що з міфу ви дізналися про Іо?
8. Яку таємницю і чому не захотів розповісти Зевсові Прометей? Як бог покарав його за непокору?
9. Хто звільнив прикутого Прометея? Перекажіть заключну частину міфу.
10. Розгляньте ілюстрації до міфу. Розкажіть про богів, зображених на них. Як зобразили художники Прометея на своїх картинах? Чи однакове в них бачення цього образу?
1. Прочитайте підказку, подану в кінці міфу. Що передбачав Прометей? Чому він узявся допомагати людям?
2. Чому погрози і тортури не здолали могутнього титана?
3. У чому полягає велич подвигу Прометея?
4. Поясніть, як ви розумієте слова з міфу: «Так завдяки смертним людям став безсмертним тираноборець-титан».
Порівняйте, яким у ставленні до людини постає Зевс, а яким — Прометей.
1. Складіть простий план міфу про Прометея. Стисло перекажіть за ним твір.
2. Підготуйте виразне читання тієї частини міфу, яка вам найбільше сподобалася.
3. Використовуючи міф, напишіть коротку характеристику Прометея на зразок тих, які дає словничок.
1. Використовуючи ілюстрації до міфу, підготуйте усну розповідь на тему «Яким я уявляю Прометея».
2. Намалюйте ілюстрацію до міфу «Прометей».
3. Підготуйте експонати до підсумкового уроку на тему «Образ Прометея в літературі».
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Джордж Байрон
|
|
|
|
|
|
ПРОМЕТЕЙ (Уривок)
|
|
|
|
|
|
У тому твій небесний гріх, Що людям зменшив ти страждання, Що світлом розуму й пізнання На боротьбу озброїв їх?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|