|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Огюст Ренуар. Читачки
«Друге дихання» відкривається і в героя роману Жуля Верна «П'ятнадцятирічний капітан». Дік перемагає і стихію, і ворогів.
Здобуває перемогу над стихією і перш за все над собою й герой оповідання Джека Лондона «Любов до життя»...
Нам ніколи не доведеться повторити життєвий шлях літературних героїв. Але вони допомагають осягнути духовні й моральні цінності людей. Ми вчимося краще розуміти не тільки близьких, друзів, але й самих себе. Саме ця обставина спонукає нас читати і вивчати художню літературу.
Побачити істинне в людині і відкрити його читачеві — це може зробити не кожний, хто взявся за перо, а лише справжній митець, наділений особливим хистом,— силою слова проникати в людські серця.
|
|
|
|
|
|
|
Запитання й завдання
1. Назвіть твори, вивчені в п'ятому класі. Чим вони збагатили вас?
2. Як ви розумієте сполучення слів «моральні цінності»? Що можна віднести до моральних цінностей?
3. Чи розкрито духовні й моральні цінності в літературі, яку ви вивчали? Обґрунтуйте свою думку прикладами.
4. У чому полягає «вічна правда» художньої літератури?
Розгляньте схему. Складіть за нею усну розповідь про пізнавальне значення світової літератури.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|