Переглянути всі підручники
<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>

 

       
   
   
   
  Огюст Ренуар. Читачки «Друге дихання» відкривається і в героя роману Жуля Верна «П'ятнадцятирічний капітан». Дік перемагає і стихію, і ворогів. Здобуває перемогу над стихією і перш за все над собою й герой опо­відання Джека Лондона «Любов до життя»... Нам ніколи не доведеться повторити життєвий шлях літератур­них героїв. Але вони допомагають осягнути духовні й моральні цінності людей. Ми вчимося краще розуміти не тільки близьких, друзів, але й самих себе. Саме ця обставина спонукає нас читати і вив­чати художню літературу. Побачити істинне в людині і відкрити його читачеві — це може зробити не кожний, хто взявся за перо, а лише справжній митець, наділений особливим хистом,— силою слова проникати в людські серця.  
   
  Запитання й завдання 1. Назвіть твори, вивчені в п'ятому класі. Чим вони збагатили вас? 2. Як ви розумієте сполучення слів «моральні цінності»? Що можна віднести до моральних цінностей? 3. Чи розкрито духовні й моральні цінності в літературі, яку ви вивчали? Обґрунтуйте свою думку прикладами. 4. У чому полягає «вічна правда» художньої літератури? Розгляньте схему. Складіть за нею усну розповідь про пізнавальне значення світової літератури.  
   
   
   
   
       

 

Переглянути всі підручники
<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Hosted by uCoz